ERICA SJÖBERG

BFF DAY 3

Kategori: Allmänt

Dag 3, och sista dagen som vi varit i Campbell. Imorgon börjar nämligen vår roadtrip!!! 
Men tillbaka till dagen, förmiddagen såg precis ut som igår - vi lämnade Ester och Tea på dagis och stack iväg till clubben och tränade. Vid 12 var vi tillbaka på dagiset och hämtade upp tjejerna och begav oss hemåt där Joar förberett lunchen. 
Under eftermiddagen åkte jag, Matilda, Liv och Tea till Whole Foods och handlade lite mat till mig och Matilda. Kul litet äventyr med tjejerna. Väl hemma igen la sig Matilda i solen och jag stekte pannkakor till hela familjen inför bilresan mot deras flyg till Sverige. Vid fyra lämnade jag och familjen Wingfors Campbell och begav oss till oakland international AirPort, en bilfärd som på normalt vis brukar ta max 45 minuter tog 2 timmar med alla köer. Jag passade på att ta en powernap längst bak i bilen. Det blev ett snabbt hejdå utanför flygplatsen då det blev rätt så stressigt med tiden för deras del vilket såklart nu i efterhand känns lite tråkigt, men men. 
När jag kom hem igen hade Matilda gjort tsatsikisås, skivat klyftpotatis och morötter och gjort en sallad. Vi slängde in potatisen i ugnen och la en god köttbit på stekpannan (gasolen var slut i grillen) och sedan njöt vi av en extremt god middag på vår framgård. Mys! 

Matte i poolen efter träningen.







Äntligen har min semester börjat på riktigt!! 

/ E 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-06-18 | 07:36:49

    Ser inte fel ut!

Kommentera inlägget här: